Thursday, November 7, 2019

အတွေးခေါင်းဆောင်မှုဆိုတာဘာလဲ


အတွေးခေါင်းဆောင်မှုသည်စျေးကွက်ရှာဖွေသူများကသူတို့ကိုယ်တိုင်သို့မဟုတ်၎င်းတို့၏ကုမ္ပဏီမှခေါင်းဆောင်များအပေါ်ယုံကြည်ကိုးစားမှုကိုတည်ဆောက်ရန်အသုံးပြုသောနည်းဗျူဟာပါ ၀ င်မှုဖြစ်သည်။ အတွေးခေါင်းဆောင်မှု၏အဓိကရည်မှန်းချက်မှာကျွမ်းကျင်သူအဖြစ်အသိအမှတ်ပြုခံရပြီးသင်၏နယ်ပယ်တွင်အရင်းအမြစ်အဖြစ်အသုံးပြုရန်ဖြစ်သည်။ အတွေးခေါင်းဆောင်တစ် ဦး ဖြစ်လာရန်အတွက်ပညာရေး၊ အထောက်အကူဖြစ်စေမည့်အကြောင်းအရာများကို ဖန်တီး၍ မြှင့်တင်ရန်နှင့်အထူးသဖြင့်လူမှုရေးကွန်ရက်များတွင်စက်မှုလုပ်ငန်းအသိုင်းအဝိုင်းတွင်တက်ကြွစွာပါဝင်နိုင်လိမ့်မည်။

သင်၏ပရိသတ်ကိုတန်ဖိုးထားခြင်းသည်သင်၏အမှတ်တံဆိပ်၏အထောက်အကူကိုပြသသောကြောင့်လူတစ် ဦး သို့မဟုတ် ကုမ္ပဏီသည် အတွေးခေါင်းဆောင်မှုကို အကြောင်းအရာစျေးကွက်ရှာဖွေရေး နည်းဗျူဟာတစ်ခုအဖြစ် သုံးနိုင်သည်။ တစ်စုံတစ် ဦး က သင်ပေးသည့်ကုန်ပစ္စည်းသို့မဟုတ် ၀ န်ဆောင်မှုကို ရှာဖွေနေသည့်အခါ လမ်းပေါ်တွင် သူတို့သည် သင့်ကိုကျွမ်းကျင်သူအဖြစ်ထည့်သွင်းစဉ်းစားပြီးသင့်ကို ဦး စားပေးလိမ့်မည်။

အကယ်၍ သင်ဤအရာသည် ကောင်းမည်ဆိုလျှင် သင်၏ပစ်မှတ် ပရိသတ်အတွင်း အသိအမြင်တိုးပွားစေမည်၊ ဦး ဆောင်မှုပိုများလာမည်၊

ဥပမာအားဖြင့်၊ Brian Dean သည် SEO နေရာတွင်အတွေးအမြင်ခေါင်းဆောင်တစ် ဦး ဖြစ်သည်။ သူ၏ကျွမ်းကျင်မှုနှင့်သက်ဆိုင်သောအကြောင်းအရာများကိုပုံမှန်တင်ခြင်းအားဖြင့်သူသည်သူလိုက်နာရမည့် content marketer အနေဖြင့်သူ၏တန်ဖိုးကိုသက်သေပြခဲ့သည်။

ဒီတော့ဘယ်လိုထင်မြင်ချက်ခေါင်းဆောင်မှုကိုသင့်ရဲ့စျေးကွက်မဟာဗျူဟာထဲမှာထည့်သွင်းသလဲ။ ဤတွင်ကျွန်ုပ်တို့သည်ထိပ်တန်းအတွေးအခေါ်ခေါင်းဆောင်မှုစျေးကွက်ရှာဖွေရေးအကြံပြုချက်များကိုခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာပါလိမ့်မည်။


ခေါင်းဆောင်မှုစျေးကွက်ရှာဖွေရေး

ခေါင်းဆောင်မှုဆိုတာဘာလဲဆိုတာကိုငါတို့လေ့လာပြီးပြီဆိုရင်၊ သင်မစတင်ခင်အကောင်းဆုံးအလေ့အကျင့်အချို့ကိုပြန်သုံးသပ်ကြပါစို့။


၁။ ပရိသတ်ကိုသိပြီးအဲဒီအကြောင်းကိုဆက်လေ့လာပါ။
သင်၏ပရိသတ်ကိုသိခြင်းသည်စျေးကွက်မဟာဗျူဟာနှင့်အောင်မြင်ရန်သော့ချက်ဖြစ်သည်။ သင့်ရဲ့ဝယ်သူပုဂ္ဂိုလ်ရေးနှင့်အတူစတင်ပါ။ ပရိသတ်ကိုနာကျင်အောင်ဘာကလှုံ့ဆော်ပေးသလဲ၊ သူတို့ဘာမေးခွန်းတွေမေးနေကြသလဲ ဒီအချက်ကိုသိချင်ရင်ဆိုရှယ်မီဒီယာကိုကြည့်ပါ။ ဤအရာများကိုသင်သိသည်နှင့်တပြိုင်နက်သူတို့၏မေးခွန်းများကိုအတွေးခေါင်းဆောင်မှုပါ ၀ င်မှုဖြင့်စတင်ဖြေဆိုနိုင်ပါသည်။
ထို့အပြင်သင်၏ ၀ ယ်သူပုဂ္ဂိုလ်များအားစဉ်ဆက်မပြတ်စစ်ဆေးပြီးပြန်လည်ဆန်းစစ်ရန်အရေးကြီးသည်။ သင့်ဖောက်သည်၏မေးခွန်းများသည်အချိန်ကြာလာသည်နှင့်အမျှပြောင်းလဲနေပါသလား။ သင်သူတို့၏ကုမ္ပဏီနာကျင်မှုအချက်များသည်သင်ကုမ္ပဏီနှင့်အစပြုခဲ့ချိန်ကကဲ့သို့ပင်ယနေ့ခေတ်တွင်တူညီသလား။ လူတွေကတဖြည်းဖြည်းတိုးတက်ပြောင်းလဲလာမှာဖြစ်ပြီးပရိသတ်ကလည်းအဲဒီလိုဖြစ်လာမှာပါ။

၂။ လူမှုမီဒီယာတွင်တက်ကြွစွာပါ ၀ င်ပါ။
လူမှုမီဒီယာသည်သင်၏အမှတ်တံဆိပ်နှင့်ကျွမ်းကျင်မှုကိုတည်ဆောက်ရန်ထိရောက်သောအခွင့်အရေးဖြစ်သည်။ ပထမ ဦး စွာဆိုရှယ်မီဒီယာသည်သင့်အားတက်ကြွစွာရပ်ရွာလူထုနှင့်ထိတွေ့ဆက်ဆံစေသည်။ ဒုတိယအနေဖြင့်စက်မှုလုပ်ငန်းသတင်းများနှင့် ပတ်သတ်၍ မှတ်ချက်ပေးရန်၎င်းကိုသက်ဆိုင်ရာစက်မှုလုပ်ငန်းခေတ်ရေစီးကြောင်းနှင့် ပတ်သက်၍ ပြောဆိုမှုများတွင်သင်၏အမှတ်တံဆိပ်အသံကိုသေချာစေရန်သင်အသုံးပြုနိုင်သည်။
ထို့အပြင်၊ သင်သည်လူမှုရေးမီဒီယာကို သုံး၍ အတွေးအမြင်ခေါင်းဆောင်မှုအကြောင်းအရာကိုမြှင့်တင်ရန်အလွန်ပုံမပေါ်ဘဲအော်ဂဲနစ်နည်းလမ်းဖြင့်မြှင့်တင်နိုင်သည်။

၃။ အကြောင်းအရာများကိုနေရာအမျိုးမျိုးတွင်ထုတ်ဝေပါ။

အတွေးခေါင်းဆောင်မှုအကြောင်းအရာကိုဖန်တီးခြင်းသည်သင်၏ဘလော့ဂ်ပေါ်တွင်တင်ခြင်းကိုသာဆိုလိုသည်။ ဆိုရှယ်မီဒီယာတွင်တက်ကြွစွာပါဝင်ခြင်း၊ အခြားဆိုဒ်များကို on ည့်သည်များပို့ခြင်း၊ ဖြစ်ရပ်များတွင် (သို့) podcasts တွေမှာပြောခြင်းကိုဆိုလိုသည်။

၎င်းကိုပိုင်ဆိုင်သည့်မီဒီယာနှင့်အခြားမီဒီယာရင်းမြစ်များနှင့်ရောထွေးရန်အရေးကြီးသည်။ ထို့အပြင်၊ podcasts များကဲ့သို့သောစာနှင့်ရေးသားထားသောအကြောင်းအရာနှင့်ဗီဒီယိုအကြောင်းအရာများနှင့်အသံပါ ၀ င်မှုပေါင်းစပ်ထားရန်စဉ်းစားပါ။

နောက်ဆုံးတွင်အတွေးခေါင်းဆောင်မှုအကြောင်းအရာသည်သင်၏ပရိသတ်မည်သည့်နေရာတွင်မဆိုပြသင့်သည်။


၄။ ပြိုင်ဘက်များဘာလုပ်နေတယ်ဆိုတာခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာပါ။
အကယ်၍ သင်၏ပြိုင်ဘက်များက အတွေးခေါင်းဆောင်မှု အကြောင်းအရာများကို ဖန်တီးနေသည်ဆိုပါက သူတို့ဘာလုပ်နေသည်ကို ဆန်းစစ်ပါ။ သူတို့ဘယ်လောက်မကြာခဏပို့စ်တင်နေကြသနည်း သူတို့ဘယ်မှာပို့နေလဲ။ သင်၏ပြိုင်ဘက်များထံမှလှုံ့ဆော်ခံရရန်မကြောက်ပါနှင့်။
ထို့အပြင်သင်၏ပြိုင်ဘက်များပျောက်နေသည်ကိုလည်းသင်ကြည့်ရှုနိုင်သည်။ သင်ထုတ်လွှင့်နေသောအကြောင်းအရာများတွင်ကွက်လပ်များကိုဖြည့်နိုင်သည်။

၅ ။
အတွေးခေါင်းဆောင်မှုတွင်အမှန်တကယ်အောင်မြင်ရန်သင်တန်ဖိုးရှိသောအကြောင်းအရာကိုဖန်တီးရန်လိုအပ်သည်။ သင်လုပ်ငန်းနယ်ပယ်ရှိသတ်သတ်မှတ်မှတ်ပြissuesနာများကိုပညာရှိရှိစကားပြောခြင်းအားဖြင့်လုပ်ငန်းနယ်ပယ်တွင်ကျွမ်းကျင်သူဖြစ်ကြောင်းပြပါ။ နက်ရှိုင်းစွာတူးရန်နှင့်သင်၏နယ်ပယ်တစ်ခုတွင်သင်၏ကျွမ်းကျင်မှုကိုပြသရန်အရေးကြီးသည်။
ဥပမာအားဖြင့်၊ သင်ဟာစျေးကွက်ရှာဖွေရေးမှာကျွမ်းကျင်သူတစ် ဦး ဖြစ်ကြောင်းသက်သေပြရန် (အနည်းဆုံးအစတွင်) ခက်ခဲနိုင်သည်။ သို့သော်သင်၏ကုမ္ပဏီမှ SEO ၏ဒါရိုက်တာသည်သင်၏ဘလော့ဂ်သို့မဟုတ် LinkedIn အတွက်သင့်အမှတ်တံဆိပ်၏အထူးကျွမ်းကျင်မှုကိုပြသရန်အကြောင်းအရာများကိုဖန်တီးနိုင်သည်။ SEO ။

၆ ။
ကျွန်ုပ်တို့က မလုံလောက်ပါ၊ သို့သော်အရောင်းမြှင့်တင်မှုသည်သင်၏ပရိသတ်နှင့်မဆက်သွယ်ပါ။ တကယ်တော့ဒါကသူတို့ကိုစိတ်အနှောင့်အယှက်ပေးလိမ့်မယ်။ သင်၏ကုန်အမှတ်တံဆိပ်နှင့်စစ်မှန်သောအကြောင်းအရာများကိုထုတ်လုပ်သင့်သည်။ ထို့အပြင်သင်၏အကြောင်းအရာသည်လူတိုင်းကိုအဓိပ္ပာယ်ရှိစေရန်သေချာစေချင်သည်၊ ရှုထောင့်ကိုပေးသည်။ သင့်အားပရိသတ်ကို၏ထင်မြင်ချက်များသို့မဟုတ်ဆုံးဖြတ်ချက်များအားအသိပေးနိုင်ရန်စျေးကွက်ရှာဖွေရေးသုတေသနဖြင့်ပံ့ပိုးသည်။ ဥပမာများ၊ အချက်အလက်များနှင့်ကိုးကားချက်များကိုအသုံးပြုခြင်းသည်ရှည်လျားသောလမ်းကိုသွားလိမ့်မည်။
သင်၏စျေးကွက်မဟာဗျူဟာတွင်အတွေးခေါင်းဆောင်မှုကိုထည့်သွင်းရန်စဉ်းစားသည်နှင့်တပြိုင်နက်သင်ဖန်တီးလိုသောအကြောင်းအရာအမျိုးအစားကိုစူးစိုက်ရန်အချိန်ရောက်လာပြီ။
 

No comments:

Post a Comment