၁။ ဗွီဒီယို၊ ဗွီဒီယို၊
အဖွဲ့ဝင်များအကြားစကားပြောဆိုရန်ဗီဒီယိုသည်အခြားအကြောင်းအရာအမျိုးအစားများထက် ၅ ဆပိုများသည်။
LinkedIn အဖွဲ့ဝင်များသည်ဗွီဒီယိုကြော်ငြာများကိုကြည့်ရှုရန်အချိန် ၃ ဆနီးပါးမျှသောတည်ငြိမ်သောပံ့ပိုးမှုပေးသည့်အကြောင်းအရာနှင့်သုံးစွဲသောအချိန်နှင့်နှိုင်းယှဉ်ပါသည်။
သငျသညျမကြားဘူးဆိုလျှင်, LinkedIn ကကိုယ့်ဗီဒီယိုပေါ်မှာအားလုံးသွားလေ၏။ ကျွန်ုပ်တို့၏အဖွဲ့သည်ကျွန်ုပ်တို့၏ LinkedIn Page အကြောင်းအရာဗျူဟာတွင်ဗွီဒီယိုထည့်သွင်းရန်နည်းလမ်း (၂) နည်းရှိသည်။
ဗီဒီယိုတိုတို
LinkedIn Marketing Minute သည် ကျွန်ုပ်တို့ကဲ့သို့သော စျေးကွက်ရှာဖွေသူများအား လက်တွေ့ကျသော အကြံဥာဏ်များ ပေးရန်ရည်ရွယ်သည့် ဗီဒီယိုများဖြစ်သည်။ အောက်တွင်ဖော်ပြထားသော Ann Handley ကဲ့သို့သြဇာလွှမ်းမိုးမှုများအပါအဝင်ယုံကြည်စိတ်ချရမှုတိုးပွားလာပြီး ၄ င်းတို့၏ ကွန်ယက်များနှင့် မျှဝေမည်ဖြစ်သောကြောင့် လက်လှမ်းမီမှုတိုးလာနိုင်သည်။
ဗီဒီယိုဖြစ်ရပ်မှန်လေ့လာမှုများ
ဒါဟာဗီဒီယိုတစ်ခုပါပဲ ဒါဟာဖြစ်ရပ်လေ့လာမှုတစ်ခုဖြစ်သည်။ ဒါဟာဖြစ်ရပ်လေ့လာမှုကိုမြှင့်တင်တဲ့ 30 စက္ကန့်ဗီဒီယိုပဲ! တိုတို, ချိုမြိန်ခြင်းနှင့်ဆွဲဆောင်မှုရှိတဲ့။
စာရင်းအင်းများပါ ၀ င်သည့်ပုံများ
လူများသည်စာရင်းဇယားကိုနှစ်သက်ပြီး၎င်းတို့အားပိုမိုသိရှိနားလည်စေသည့်အရာများကိုမျှဝေကြသည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဖြစ်ရပ်မှန်လေ့လာမှုများနှင့်ပြင်ပသုတေသန / စစ်တမ်းများမှထွက်ပေါ်လာသောကိန်းဂဏန်းများကိုပိုမိုကြီးမားသောစည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေး၏တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ်လူမှုရေးအကွက်များဖြင့်ပြသသည်။
(၃) ကုန်ပစ္စည်းလွှတ်တင်ခြင်းနှင့်စွမ်းဆောင်ရည်မြှင့်တင်ခြင်း
သင်၏ထုတ်ကုန်များသို့မဟုတ် ၀ န်ဆောင်မှုများထဲမှနောက်ဆုံးနှင့်အကြီးမြတ်ဆုံးအကြောင်းကိုသင်၏ပရိသတ်ကိုနောက်ဆုံးပေါ်ထားစေပါ။ ထို့နောက်နောက်တစ်ဆင့်ကိုတက်ပြီး၎င်းတို့မည်သို့အသုံးပြုရမည်ကိုအကောင်းဆုံးအလေ့အကျင့်များကိုမျှဝေပါ။
၄။ ကုမ္ပဏီ၏အောင်မြင်မှုနှင့်မှတ်တိုင်များကိုကျင်းပခြင်း။
သင့်ရဲ့ကုမ္ပဏီ၏မစ်ရှင်နှင့်ရူပါရုံကိုတစ် ဦး အတွင်းပိုင်းကြည့်ပေးပါ။ ကုမ္ပဏီ၏အောင်မြင်မှုများကိုဂုဏ်ပြုရန်နှင့်သင့်ရည်မှန်းချက်များအောင်မြင်ရန်ကူညီပေးခဲ့သည့်အတွက်နောက်လိုက်များနှင့်ဖောက်သည်များအားကျေးဇူးတင်ကြောင်းပြသရန်မရှက်ပါနှင့်။
၅။ ကုမ္ပဏီခေါင်းဆောင်များကိုမီးမောင်းထိုးပြခြင်း
လူများသည်ကုမ္ပဏီများမှမဟုတ်ဘဲလူများထံမှ ၀ ယ်သည်။ သင်၏အမှတ်တံဆိပ်ကိုလူသားဆန်အောင်ပြုလုပ်ပြီးပရိသတ်ကိုသင်၏ကုမ္ပဏီ၏ယဉ်ကျေးမှုအတွင်းသို့စဉ်းစားရန်အခွင့်အရေးပေးပြီးသင်၏အကောင်းဆုံး ၀ န်ထမ်းများကိုအတွေးအခေါ်ခေါင်းဆောင်များအဖြစ်တစ်ပြိုင်တည်းဖော်ပြပေးမည်။
၆။ သင်၏ကုမ္ပဏီမှစီစဉ်သောသို့မဟုတ်ကမကထပြုသည့်ဖြစ်ရပ်များအတွက်မှတ်ပုံတင်ခြင်း။
ကျွန်ုပ်တို့၏ Showcase Page သည်ကျွန်ုပ်တို့၏ webcasts များအတွက်မှတ်ပုံတင်နံပါတ်များကိုတသမတ်တည်းမောင်းနှင်ပြီးကျွန်ုပ်တို့၏ (ဆုရသူ!) စျေးကွက်ရှာဖွေသူများနှင့်အတူ Live ။
၇ ကျွန်ုပ်တို့သည် eBook တစ်ခုကိုဖွင့်သောအခါ ကျွန်ုပ်တို့သည်ပုံမှန်အားဖြင့် စည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေးကိုတိုးချဲ့ရန်အတွက် အကြောင်းအရာမှယူထားသော eBook အဖုံး၊ ကိန်းဂဏန်းများ၊ ကိုးကားချက်များနှင့်အကြံပြုချက်များပါ ၀ င်သောပုံရိပ် ၄-၅ ပုံများနှင့်ဗီဒီယိုများပြုလုပ်လေ့ရှိသည်။
၈။ တတိယပါတီအကြောင်းအရာ
သူတို့ကိုယ်သူတို့တစ်ချိန်လုံးပြောနေသည့်ပါတီရှိပုဂ္ဂိုလ်နှင့်မည်သူမျှမကြိုက်ပါ။
Insider Tip: သင့်ရဲ့အကြောင်းအရာတွေကို hashtags တွေကိုအခြားသက်ဆိုင်တဲ့အကြောင်းအရာခေါင်းစဉ်တွေနဲ့တွေ့ဖို့မမေ့ပါနဲ့။
၉
ပို့စ်တိုင်းသည် သင်၏စီးပွားရေး သို့မဟုတ် ထုတ်ကုန်အကြောင်း မဟုတ်ပါ။ သင်၏အတွေးအမြင် ခေါင်းဆောင်မှုနှင့် အခွင့်အာဏာကို သင်၏နေရာတွင် အချိန်တိုအတွင်း သို့မဟုတ် အငြင်းပွားဖွယ်ရာ ခေါင်းစဉ်တစ်ခုအပေါ်အမြင် ထား၍ တည်ဆောက်နိုင်သည်။
၁၀။ မူလသုတေသန
မူလသုတေသနနှင့်ထိုးထွင်းသိမြင်မှုကပန်းခြံထဲကခေါက်လေ့ရှိပါတယ်။
သင်သည်သင်၏ပထမဆုံးစာမျက်နှာကိုဖန်တီးရန်ပြင်ဆင်နေသည်ဖြစ်စေ၊ တိုးတက်ကောင်းမွန်အောင်ပြုလုပ်ရန်နည်းလမ်းများကိုရှာဖွေနေသည်ဖြစ်စေ၊ LinkedIn Pages Playbook သည်သင်၏တစ်နေရာတည်းတွင်ရှိသောအရင်းအမြစ်ဖြစ်သည်။
အဖွဲ့ဝင်များအကြားစကားပြောဆိုရန်ဗီဒီယိုသည်အခြားအကြောင်းအရာအမျိုးအစားများထက် ၅ ဆပိုများသည်။
LinkedIn အဖွဲ့ဝင်များသည်ဗွီဒီယိုကြော်ငြာများကိုကြည့်ရှုရန်အချိန် ၃ ဆနီးပါးမျှသောတည်ငြိမ်သောပံ့ပိုးမှုပေးသည့်အကြောင်းအရာနှင့်သုံးစွဲသောအချိန်နှင့်နှိုင်းယှဉ်ပါသည်။
သငျသညျမကြားဘူးဆိုလျှင်, LinkedIn ကကိုယ့်ဗီဒီယိုပေါ်မှာအားလုံးသွားလေ၏။ ကျွန်ုပ်တို့၏အဖွဲ့သည်ကျွန်ုပ်တို့၏ LinkedIn Page အကြောင်းအရာဗျူဟာတွင်ဗွီဒီယိုထည့်သွင်းရန်နည်းလမ်း (၂) နည်းရှိသည်။
ဗီဒီယိုတိုတို
LinkedIn Marketing Minute သည် ကျွန်ုပ်တို့ကဲ့သို့သော စျေးကွက်ရှာဖွေသူများအား လက်တွေ့ကျသော အကြံဥာဏ်များ ပေးရန်ရည်ရွယ်သည့် ဗီဒီယိုများဖြစ်သည်။ အောက်တွင်ဖော်ပြထားသော Ann Handley ကဲ့သို့သြဇာလွှမ်းမိုးမှုများအပါအဝင်ယုံကြည်စိတ်ချရမှုတိုးပွားလာပြီး ၄ င်းတို့၏ ကွန်ယက်များနှင့် မျှဝေမည်ဖြစ်သောကြောင့် လက်လှမ်းမီမှုတိုးလာနိုင်သည်။
ဗီဒီယိုဖြစ်ရပ်မှန်လေ့လာမှုများ
ဒါဟာဗီဒီယိုတစ်ခုပါပဲ ဒါဟာဖြစ်ရပ်လေ့လာမှုတစ်ခုဖြစ်သည်။ ဒါဟာဖြစ်ရပ်လေ့လာမှုကိုမြှင့်တင်တဲ့ 30 စက္ကန့်ဗီဒီယိုပဲ! တိုတို, ချိုမြိန်ခြင်းနှင့်ဆွဲဆောင်မှုရှိတဲ့။
စာရင်းအင်းများပါ ၀ င်သည့်ပုံများ
လူများသည်စာရင်းဇယားကိုနှစ်သက်ပြီး၎င်းတို့အားပိုမိုသိရှိနားလည်စေသည့်အရာများကိုမျှဝေကြသည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည်ဖြစ်ရပ်မှန်လေ့လာမှုများနှင့်ပြင်ပသုတေသန / စစ်တမ်းများမှထွက်ပေါ်လာသောကိန်းဂဏန်းများကိုပိုမိုကြီးမားသောစည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေး၏တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ်လူမှုရေးအကွက်များဖြင့်ပြသသည်။
(၃) ကုန်ပစ္စည်းလွှတ်တင်ခြင်းနှင့်စွမ်းဆောင်ရည်မြှင့်တင်ခြင်း
သင်၏ထုတ်ကုန်များသို့မဟုတ် ၀ န်ဆောင်မှုများထဲမှနောက်ဆုံးနှင့်အကြီးမြတ်ဆုံးအကြောင်းကိုသင်၏ပရိသတ်ကိုနောက်ဆုံးပေါ်ထားစေပါ။ ထို့နောက်နောက်တစ်ဆင့်ကိုတက်ပြီး၎င်းတို့မည်သို့အသုံးပြုရမည်ကိုအကောင်းဆုံးအလေ့အကျင့်များကိုမျှဝေပါ။
၄။ ကုမ္ပဏီ၏အောင်မြင်မှုနှင့်မှတ်တိုင်များကိုကျင်းပခြင်း။
သင့်ရဲ့ကုမ္ပဏီ၏မစ်ရှင်နှင့်ရူပါရုံကိုတစ် ဦး အတွင်းပိုင်းကြည့်ပေးပါ။ ကုမ္ပဏီ၏အောင်မြင်မှုများကိုဂုဏ်ပြုရန်နှင့်သင့်ရည်မှန်းချက်များအောင်မြင်ရန်ကူညီပေးခဲ့သည့်အတွက်နောက်လိုက်များနှင့်ဖောက်သည်များအားကျေးဇူးတင်ကြောင်းပြသရန်မရှက်ပါနှင့်။
၅။ ကုမ္ပဏီခေါင်းဆောင်များကိုမီးမောင်းထိုးပြခြင်း
လူများသည်ကုမ္ပဏီများမှမဟုတ်ဘဲလူများထံမှ ၀ ယ်သည်။ သင်၏အမှတ်တံဆိပ်ကိုလူသားဆန်အောင်ပြုလုပ်ပြီးပရိသတ်ကိုသင်၏ကုမ္ပဏီ၏ယဉ်ကျေးမှုအတွင်းသို့စဉ်းစားရန်အခွင့်အရေးပေးပြီးသင်၏အကောင်းဆုံး ၀ န်ထမ်းများကိုအတွေးအခေါ်ခေါင်းဆောင်များအဖြစ်တစ်ပြိုင်တည်းဖော်ပြပေးမည်။
၆။ သင်၏ကုမ္ပဏီမှစီစဉ်သောသို့မဟုတ်ကမကထပြုသည့်ဖြစ်ရပ်များအတွက်မှတ်ပုံတင်ခြင်း။
ကျွန်ုပ်တို့၏ Showcase Page သည်ကျွန်ုပ်တို့၏ webcasts များအတွက်မှတ်ပုံတင်နံပါတ်များကိုတသမတ်တည်းမောင်းနှင်ပြီးကျွန်ုပ်တို့၏ (ဆုရသူ!) စျေးကွက်ရှာဖွေသူများနှင့်အတူ Live ။
၇ ကျွန်ုပ်တို့သည် eBook တစ်ခုကိုဖွင့်သောအခါ ကျွန်ုပ်တို့သည်ပုံမှန်အားဖြင့် စည်းရုံးလှုံ့ဆော်ရေးကိုတိုးချဲ့ရန်အတွက် အကြောင်းအရာမှယူထားသော eBook အဖုံး၊ ကိန်းဂဏန်းများ၊ ကိုးကားချက်များနှင့်အကြံပြုချက်များပါ ၀ င်သောပုံရိပ် ၄-၅ ပုံများနှင့်ဗီဒီယိုများပြုလုပ်လေ့ရှိသည်။
၈။ တတိယပါတီအကြောင်းအရာ
သူတို့ကိုယ်သူတို့တစ်ချိန်လုံးပြောနေသည့်ပါတီရှိပုဂ္ဂိုလ်နှင့်မည်သူမျှမကြိုက်ပါ။
Insider Tip: သင့်ရဲ့အကြောင်းအရာတွေကို hashtags တွေကိုအခြားသက်ဆိုင်တဲ့အကြောင်းအရာခေါင်းစဉ်တွေနဲ့တွေ့ဖို့မမေ့ပါနဲ့။
၉
ပို့စ်တိုင်းသည် သင်၏စီးပွားရေး သို့မဟုတ် ထုတ်ကုန်အကြောင်း မဟုတ်ပါ။ သင်၏အတွေးအမြင် ခေါင်းဆောင်မှုနှင့် အခွင့်အာဏာကို သင်၏နေရာတွင် အချိန်တိုအတွင်း သို့မဟုတ် အငြင်းပွားဖွယ်ရာ ခေါင်းစဉ်တစ်ခုအပေါ်အမြင် ထား၍ တည်ဆောက်နိုင်သည်။
၁၀။ မူလသုတေသန
မူလသုတေသနနှင့်ထိုးထွင်းသိမြင်မှုကပန်းခြံထဲကခေါက်လေ့ရှိပါတယ်။
သင်သည်သင်၏ပထမဆုံးစာမျက်နှာကိုဖန်တီးရန်ပြင်ဆင်နေသည်ဖြစ်စေ၊ တိုးတက်ကောင်းမွန်အောင်ပြုလုပ်ရန်နည်းလမ်းများကိုရှာဖွေနေသည်ဖြစ်စေ၊ LinkedIn Pages Playbook သည်သင်၏တစ်နေရာတည်းတွင်ရှိသောအရင်းအမြစ်ဖြစ်သည်။
No comments:
Post a Comment