Friday, February 8, 2013

ေရာင္းခ်သူႏွင့္ ၀ယ္သူေတြအၾကား ဆက္ဆံေရး



          ဒီတစ္ပတ္ေတာ့ မေနႏုိင္လို႔ ေျပာခ်င္တာေတြ ေျပာဖို႔ တာစူလုိက္တာကေတာ့ ကၽြန္မတို႔ ေနစဥ္ ၾကံဳေတြ႕ေနတဲ့ ေစ်းေရာင္းသူႏွင့္ ေစ်း၀ယ္သူေတြရဲ႕ ဆက္ဆံေရးကို တင္ျပခ်င္ပါသည္။ လူတိုင္း ေန႔စဥ္ ၾကံဳေတြ႕ေနရတာေတြကေတာ့ ေစ်း၀ယ္ျခင္းႏွင့္ ေရာင္းခ်ျခင္းက႑ရပ္ပါပဲ။ ဒီလုပ္ငန္းစဥ္ကေတာ့ လူတိုင္း မၾကံဳတဲ့သူေတြ ရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ျမင္ေတြ႕ၾကံဳရတာေတြကေတာ့  ၀ယ္သူေတြအေပၚ ဆက္ဆံတဲ့ ေရာင္းခ်သူေတြရဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထားကို ကၽြန္မ သံုးသပ္ၾကည့္မိပါသည္။ ေန႔တိုင္း တစ္နည္းမဟုတ္ တစ္နည္း သင္လည္း ေတြ႕ဆံုေနရမွာကေတာ့ သင္ဟာ ၀ယ္သူေနရာကေနလား ဒါမွမဟုတ္ ေရာင္းခ်သူေနရာကေနလား ဆိုတာကို သံုးသပ္ၾကည့္မယ္။ ၀ယ္သူေနရာက သံုးသပ္ၿပီး ေရာင္းခ်သူေတြ ဘာေတြလိုအပ္ေနသလဲဆိုတာ ကၽြန္မ နားလည္သေလာက္ ခံစားၾကည့္မိသည္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ေရာင္းခ်သူေတြရဲ႕စိတ္ထားဟာ ၀ယ္သူေတြ အေပၚ ဆက္ဆံတာဟာ အေတာ္ ဆုိးဆုိး၀ါး၀ါး ျဖစ္လို႔ လာေနပါၿပီ။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင့္ပါလဲ။ ေရာင္းသူဆိုတဲ့ ေနရာမွာလည္း ကိုယ္ပိုင္ေရာင္းခ်သူႏွင့္ အငွားေရာင္းခ်သူေတြ အမ်ားအျပားရွိေနမွာပါ။ 

ဒီေတာ့ အငွားေရာင္းခ်သူေတြကို ပိုင္ရွင္ တစ္နည္းအားျဖင့္ သူေဌးေပါ့ေလ သူတို႔က လိုအပ္ခ်က္ ေတြကို မေျပာပဲ ဒီတိုင္းမ်ား ထားၾကသလား။ ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ငန္းတိုးတက္မႈ၊ ေစ်းကြက္ နယ္ပယ္ခ်ဲ႕ထြင္မႈေတြဟာ ဒီအေရာင္း၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ လက္ထဲမွာပဲရွိၾကတာ ျဖစ္ပါသည္။ တခ်ဳိ႕ပိုင္ရွင္ ကိုယ္တိုင္ ေရာင္းခ်ေသာ ဆုိင္မ်ား သည္လည္း ဆက္ဆံေရး အေတာ္ဆိုး၀ါးလွပါသည္။ ကၽြန္မ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့တာေတြကို အနည္းအက်ဥ္း ေဖာ္ျပ ပါဦးမည္။ ကၽြန္မတို႔ျမိဳ႕နယ္ ကားမွတ္တိုင္နားမွာရွိတဲ့ ႏွစ္ထပ္ပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ႀကီး တစ္လံုးတြင္ ေအာက္ထပ္မွာ ဆုိင္ခန္းႀကီးေဆာက္လုပ္ျပီး အပ်ဳိႀကီးေတြ ညီအစ္မမ်ား ေရာင္းခ်ေသာ အလွကုန္ပစၥည္းဆိုင္ ရွိပါတယ္။ အေတာ္စံုလင္ေတာ့ ကၽြန္မလည္း ဒီျပင္ဆိုင္ေတြထက္ ဒီဆိုင္မွာပဲ ၀ယ္ျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ ေနာက္ တစ္ခ်က္က ကားမွတ္တိုင္ဆိုေတာ့ ကားလည္းစီးရင္ ၾကံဳရင္ ၾကံဳသလို ၀ယ္မိတယ္။ တစ္ခါ၀ယ္ရင္ ညီအစ္မေတြ တစ္ေယာက္မရွိ တစ္ေယာက္ေတာ့ ရွိၾကပါတယ္။ တစ္ေန႔ေတာ့ ကၽြန္မ လိုခ်င္ေသာ ပစၥည္း လည္း ၀ယ္မယ္စိတ္ကူးရင္း ၀ယ္ျပီးသား ပစၥည္းကိုလည္း ကၽြန္မ ေစ်းသိခ်င္လို႔ ေမးျမန္းမိပါတယ္။ အဲဒီေန႔က ညီမအငယ္ဆံုးထင္မိတာပဲ။  သူက ကၽြန္မ မွန္ဘီဒိုထဲ လက္ညႇိဳးထိုးျပီး ေစ်းေမးတဲ့ပစၥည္းကို မေျဖပဲ မၾကားခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ေနတာကို ၾကံဳရတယ္။ ကၽြန္မကလည္း မၾကားလို႔မ်ားလားဆိုျပီး အသံျမႇင့္ၿပီး ထပ္မံျပန္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္မ လံုး၀ကို မထင္မွတ္တဲ့ စကားေတြ ဒီေစ်းေရာင္းသူ အမ်ဳိးသမီးဆီက ထြက္လာေတာ့ အရမ္း အံ့ၾသသြားမိတယ္။ ကၽြန္မကို ဘာေျပာတယ္မွတ္လုိ႔လဲ။ တစ္ခါမွ ၀ယ္တာလည္း မဟုတ္ဘူး။ လာေမး မေနနဲ႔ေလ။ ေျပာရင္လည္း ၀ယ္ႏုိင္တာ မဟုတ္ဘူးတဲ့။ ေရာင္းသူက ၀ယ္သူကို ဆက္ဆံတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ တစ္ခုကို စတင္ၾကားခဲ့မိပါတယ္။ ကၽြန္မေလ ေတာ္ေတာ္အံ့ၾသသြားမိတယ္။ ၀ယ္ခ်င္တာကို အဲဒီေန႔က ဒီအမ်ဳိးသမီး ေျပာၿပီးထဲက ေနာက္ဆံုး ၀ယ္ယူခဲ့ရင္း ေနာင္ကို ဒီဆုိင္မွာ ဘာမွမ၀ယ္ေတာ့ပါလို႔ သႏိၷ႒ာန္ခ်ခဲ့တာ ခုဆို ၁၀ ႏွစ္ေတာင္ ေက်ာ္ခဲ့ၿပီေပါ့။ ေန႔တိုင္း အဲဒီဆိုင္ေရွ႕က ကားမွတ္တိုင္မွာ ကားစီးေပမယ့္ ဆုိင္ကို အျမဲေက်ာေပးပဲ ရပ္မိပါေတာ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီလိုလူမ်ဳိးေတြရွိေနလို႔လည္း တစ္ခါဆက္ဆံ ဆယ္ခါလန္ ဆိုတဲ့စကား ထြက္ေပၚလာတာလို႔ ယူဆမိပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မ ကားဂိတ္ေရာက္တိုင္း သတိထားမိတာ ကေတာ့ အဲဒီဆိုင္မွာ ေစ်း၀ယ္မေျပာနဲ႔ ဖုန္းလာဆက္သူေတာင္ မေတြ႕ရသေလာက္ပါပဲ။ ဒီလိုမ်ဳိး ဆက္ဆံေရး ဆိုင္မ်ား ဘယ္ႏွခုေလာက္ရွိေနသလဲဆိုတာ ဆက္ၿပီး ေလ့လာၾကည့္ရေအာင္။ ကၽြန္မ ဟိုတစ္ေလာက ဖိနပ္ လိုခ်င္တဲ့အတြက္ ဖိနပ္ဆိုင္မ်ားကို ေရာက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဆိုင္အေတာ္မ်ားမ်ားကို ေရာက္ခဲ့ရတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆုိေတာ့ ကိုယ္လိုခ်င္ေသာ ဖိနပ္ မရရွိခဲ့တာေၾကာင့္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ျမိဳ႕ထဲ၀န္းက်င္ကပါပဲ။ ခုတစ္ေလာ ၀င္ျဖစ္တဲ့ဆိုင္ေတြကေတာ့ ဖိနပ္ဆိုင္ အမ်ားအျပားပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ လိုခ်င္ေသာ ဖိနပ္ေတြ႕ေတာ့ ၀င္ေမး ျဖစ္တယ္။ ဖိနပ္ ဒီလိုပံုစံနဲ႔ ဘယ္ဆိုဒ္ေတြရွိေသးလဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ ေရာင္းခ်သူေကာင္မေလးက စိတ္မပါ့တပါ့ ျဖစ္ထလာၿပီး ဘယ္ဆိုဒ္မွ မရွိေၾကာင္း ဒီတစ္မ်ဳိးထဲလာတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါနဲ႔ အဲဒီဆိုင္ကေန ထြက္လာၿပီး ေနာက္တစ္ဆိုင္ ၀င္ၾကည့္မိျပန္တယ္။ ေနာက္တစ္ဆိုင္ကေတာ့ ေလွ်ာ့ေစ်းနဲ႔ ေရာင္းခ်ေနတဲ့ ဆိုင္ျဖစ္ၿပီး ေစ်းႏႈန္းနဲ႔ ဖိနပ္မ်ား တဲြရက္ကပ္ထားေတာ့ ၾကည့္ရတာ အဆင္ေျပပါတယ္။ ဆုိင္ထဲ၀င္၀င္ျခင္း အေရာင္း ၀န္ထမ္း ၃ ဦးကို ဆိုင္ေပါက္၀မွ ထုိင္ခံုမွာထိုင္ၿပီး စကား၀ိုင္းဖဲြ႕ေျပာေနတာ ေတြ႕ရွိရတယ္။ ေစ်း၀ယ္သူ ဆိုင္ထဲ ၀င္လာတာ ျမင္ေတာ့လည္း မတ္တတ္ရပ္ၿပီး ေမးျမန္းရမွန္း လွည့္ၾကည့္ေဖာ္ေတာင္ မရွိပါဘဲ သူတို႔ဘာသာ စကားေျပာမပ်က္ ေျပာေနလ်က္ပါပဲ။ ကၽြန္မလည္း တစ္ဆိုင္လံုး ေလွ်ာက္ၾကည့္ဖို႔ စိတ္ကူးေပမယ့္ ၀င္ျပီး ခ်က္ခ်င္းပဲ ျပန္ထြက္လာခဲ့မိတယ္။ ေနာက္တစ္ဆိုင္ ေရာက္သြားျပန္တယ္။ ဒီဆိုင္ကေတာ့ ၀ယ္သူၾကည့္ရာ ေနာက္ တစ္ေကာက္ေကာက္ေတာ့ လိုက္ပါရဲ႕ ၀ယ္သူက စီးၾကည့္မည္ျပဳေတာ့ အစ္မနဲ႔ မေတာ္ဘူး။ မစီးနဲ႔လို႔ ေျပာပါတယ္။ ဟိုဟာေလး ကိုင္ေတာ့လည္း မေတာ္ဘူး။ ဒီဟာေလး ကိုင္ေတာ့လည္း မေတာ္ဘူးခ်ည္းပဲ ေျပာၿပီး ေတာ္တဲ့ဖိနပ္ကို ျပရမွန္းမသိဘူး။ ဒါနဲ႔ ျပန္ထြက္လာခဲ့မိျပန္တယ္။ ဒီဆိုင္ေတြဟာ တစ္ခမ္းတစ္နားနဲ႔ ဆိုင္ခန္းႀကီးေတြမွာ ေရာင္းခ်ေနသူမ်ား ျဖစ္ၾကတာကို ေတြ႕ရတယ္။ ကၽြန္မလည္း စိတ္ဓာတ္ကက်လာေပမယ့္ လိုခ်င္တာ မရ ရေအာင္ ၀ယ္တတ္တဲ့ အက်င့္အတိုင္းပဲ ကဲ မထူးဘူး။ ဒီလို ဆိုင္ႀကီးေတြ မ၀င္ေတာ့ဘူးဆိုၿပီး လမ္းေဘးဆိုင္ကို ၀င္လိုက္ေတာ့တယ္။ လမ္းေဘးဆိုင္ ဆိုေပမယ့္ ေသေသခ်ာခ်ာ ခင္းက်င္းျပသထားၿပီး ေရာင္းခ်သူ ၀န္ထမ္းေတြကေတာ့ အေတာ့္ကို အသက္ငယ္ပံုေပါက္တဲ့ ကေလးမ သံုးေလးေယာက္ကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ၀ယ္သူေတြကလည္း ခုနလို ဆိုင္ေတြမွာ တစ္ေယာက္မွ မရွိတာကို ေတြ႕ရွိရၿပီး ဒီဆိုင္မွာေတာ့ အေတာ့္ကို လူတိုးၿပီး ၀င္ၾကည့္ရတယ္။ ထံုးစံအတိုင္းေပါ့။ ကၽြန္မရဲ႕ ေျခေထာက္ဆုိဒ္က ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္ ဆိုေတာ့ ဘယ္ဖိနပ္စီးစီး မေတာ္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ဆိုင္က အေရာင္း၀န္ထမ္းေကာင္မေလးက တစ္ရန္ၿပီး တစ္ရန္ ထုတ္စီးေစတယ္။ မေတာ္တာမ်ားလာေတာ့ ခဏေနဦးေနာ္ ဆိုၿပီး သူတို႔ ပစၥည္း သိမ္းဆည္းရာ ေနရာကို သြားၿပီး ရွာေဖြေနတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ယူလာၿပီး စီးေစျပန္တယ္။ ၀ယ္သူ အမ်ားႀကီးၾကားမွာ ကၽြန္မကို ေသေသခ်ာခ်ာ ရွာေဖြေပးေနေတာ့ အေတာ့္ကို အားနာလာတယ္။ မရရင္လည္း ေနပါေစေတာ့ ေျပာမိေတာ့ ဒီအေရာင္း၀န္ထမ္းေကာင္မေလးက ဖိနပ္မ်ား သိမ္းဆည္းထားရာ ပစၥည္းထားတဲ့ ေနရာကို လိုက္ခဲ့ပါလို႔ေခၚၿပီး အထဲကေန တစ္ရန္ထုတ္လိုက္ စီးခိုင္းလိုက္နဲ႔ အေတာ္ၾကာၾကာ ကုန္သေလာက္ ရွိမွ မဆိုသေလာက္ေလး ေတာ္တဲ့ တစ္ရန္ ထြက္လာပါတယ္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာလည္း အေတာ္အားနာေနၿပီး မေတာ္လည္း ၀ယ္သြားေတာ့မယ္လို႔ စိတ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ထားမိတယ္။ ဒါနဲ႔ အဆင္ေျပတဲ့ ႏွစ္ရန္ေတြ႕ရွိေတာ့ အေရာင္း၀န္ထမ္းေလးက ဒီဖိနပ္စီးမယ္ဆိုရင္ အေပၚယံေတာ့ လွတယ္။ အစ္မက ေျခေထာက္ေသးေတာ့ ေနာက္ပိုင္းစီးရင္း က်ယ္သြားလိမ့္မယ္။ ဒီတစ္ရန္ကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းစီးရင္လည္း က်ယ္မွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ အစ္မ စီးရတာ အဆင္ေျပမယ္လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း မေတာ္လည္း ၀ယ္မယ္လို႔ စိတ္ကူးထားတဲ့ အတြက္ ေတာ္ေနေတာ့ အဆင္ေျပသြားေတာ့တယ္။ ဆိုင္က ေကာင္မေလးကိုလည္း ေက်းဇူးတင္မိတယ္။ ေနာက္ အဲဒီဆိုင္နားက ျဖတ္တိုင္း ေကာင္မေလးက ႏႈတ္ဆက္တယ္။ ၀ယ္သူေတြကို မွတ္သားထားတာကို လည္း ေတြ႕ရွိရျပန္တယ္။
____________________________________________________________________
အေရာင္း၀န္ထမ္းေတြမွာ ဘာေတြလုိအပ္ေနသလဲ။ ဘာေတြ ကြာျခားေနသလဲဆိုတာကို ဆိုင္က ျပန္ထြက္လာၿပီး ၀ယ္သူမ်ားကို ဘာေၾကာင့္ ဆက္ထိန္းထားႏိုင္ၿပီး တစ္ခ်ဳိ႕က လက္လြတ္ဆံုးရႈံးခံသနည္း သံုးသပ္မိေတာ့ ညံ့ဖ်င္းေသာ လူမႈဆက္ဆံေရးက ၄၉ % ႏွင့္ အာရံုစူးစိုက္မႈ လြန္စြာအားနည္းျခင္းက ၂၀ ရာခုိင္ႏႈန္းဆိုတဲ့ ၇၀ % နီးပါးသည္ ဆက္ဆံေရး၏ ရလဒ္ျဖစ္ၿပီး ၿပိဳင္ဘက္ထက္ ေစ်းေလ်ာ့ေရာင္းျခင္း ၁၅%ႏွင့္ ၿပိဳင္ဘက္၏ ကုန္ပစၥည္းထက္ အရည္အေသြးသာျခင္း ၁၅ % ဆိုတဲ့ ၃၀%သည္သာ ယွဥ္ၿပိဳင္ျခင္း၏ ရလဒ္ျဖစ္တာကို ေတြ႕ရွိရပါတယ္။ ေရာင္းခ်ျခင္းဆိုသည္မွာ ကုန္ပစၥည္းကို ၀ယ္သူမ်ားက ၎၏အလိုကို ဆန္႔က်င္၍ ၀ယ္လိုက္ရသည္ဆိုသည့္ ခံစားမႈမ်ဳိး မျဖစ္ေပၚေစဘဲ ထိုကုန္ပစၥည္းကို ၀ယ္ယူရန္ လိမၼာပါးနပ္စြာ ညႊန္းဆိုျခင္းပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ေရာင္းခ်ျခင္းသည္ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ပင္မလုပ္ငန္းျဖစ္ေနခဲ့ရင္ ကၽြန္မတို႔ လုပ္ငန္းမွ ထုတ္လုပ္၀န္ေဆာင္ေပးတဲ့အရာ ျဖစ္ရင္ ကၽြန္မတို႔အေရာင္းသမားမ်ားအေနျဖင့္ အဓိက လုပ္ေဆာင္ ရမယ့္ တာ၀န္ကေတာ့ ၀ယ္ယူသူမ်ားရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးရန္သာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၀ယ္သူ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ႏုိင္ေအာင္ ေျပာျပကူညီရာတြင္ မိမိကိုယ္တိုင္၌ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ပတ္သက္တဲ့ ဗဟုသုတမ်ား အေၾကာင္းအရာမ်ား ေလ့လာသင့္တဲ့အျပင္ ပစၥည္းအေပၚယုံၾကည္ခ်က္မ်ား ရွိထားရပါမယ္။ ေရာင္းခ်ရာ၌ ေအာင္ျမင္မႈကို ေပးမည့္ နည္းလမ္း ၄ သြယ္ရွိပါတယ္။ ဒါေတြကေတာ့ စိတ္ေနသေဘာထား၊ စိတ္ပညာ၊ နည္းနာဗ်ဴဟာႏွင့္ ဗဟုသုတို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္ေနသေဘာထားဆိုသည္ကေတာ့ ၀ယ္သူကို ခ်ဥ္းကပ္ပံု ခ်ဥ္းကပ္နည္း၊ စိတ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္၊ ေစ့စပ္ေဆြးေႏြးမႈ၊ သင္ယူလိုေသာဆႏၵ ျဖစ္ၿပီး စိတ္ပညာပိုင္းကေတာ့ လူအမ်ားရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို သေဘာေပါက္ နားလည္ထားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ နည္းနာဗ်ဴဟာက ေရာင္းခ်ျခင္း နည္းနာမ်ား ျဖစ္တဲ့အျပင္ ဗဟုသုတဆိုတဲ့အပိုင္းကေတာ့ ကုန္ပစၥည္းအေၾကာင္း၊ ေစ်းကြက္ အေၾကာင္းႏွင့္ ၿပိဳင္ဆုိင္မႈမ်ားအေၾကာင္းကို ေလ့လာသိရွိထားရမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မည္သူက အဆုိးျမင္တတ္သူ၊ ၿငီးတြားတတ္သူႏွင့္ ဆံုေတြ႕လိုသနည္း။ မည္သူက အေကာင္းျမင္တတ္ၿပီး စိတ္အား ထက္သန္သူႏွင့္ ဆံုေတြ႕လိုသနည္း ဆိုတဲ့အခ်က္ကို ထည့္စဥ္းစားဖို႔ လိုအပ္လွပါတယ္။
          အေရာင္း၀န္ထမ္းတစ္ဦးရဲ႕ အရည္အခ်င္းေကာင္းမ်ားကိုလည္း သိမွတ္သေလာက္ ေျပာျပပါဦးမယ္။ ဒါေတြကေတာ့…
၁။ အေကာင္းျမင္တတ္ျခင္း
၂။ စိတ္သေဘာထားေကာင္းမြန္ျခင္း
၃။ စိတ္အားထက္သန္ျခင္း
၄။ မိမိကိုယ္ မိမိ ယုံၾကည္စိတ္ခ်မႈ အျပည့္အ၀ရွိျခင္း
၅။ စိတ္ႏွလံုးနိမ့္ခ်ျခင္း
၆။ လိုက္ေလ်ာညီေထြေနတတ္ျခင္း
၇။ သေဘာေပါက္သိျမင္လြယ္ျခင္း
၈။ မိမိကိုယ္ မိမိ ထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ျခင္း
၉။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ႏုိင္ျခင္း
၁၀။ အေပါင္းအသင္း ၀င္ဆန္႔ျခင္း
၁၁။ ျပႆနာကို အေျဖရွာလိုျခင္း
၁၂။ ရဲရင့္ျပတ္သားျခင္း
၁၃။ အဆိုးျမင္တတ္သူမ်ားႏွင့္ စိတ္သေဘာထားဆိုးသူမ်ားႏွင့္လည္း ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းတတ္ျခင္း
၁၄။ စိတ္သေဘာထားေကာင္းမြန္ၿပီး စိတ္အားထက္သန္သူမ်ားႏွင့္ပါ ေတြ႕ဆံုလိုျခင္းတို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
          ေရာင္းခ်ေသာ အခါသမယ၌ အေကာင္းဆံုးကို ေမွ်ာ္လင့္တတ္ရန္ အလြန္မွ အေရးႀကီးပါတယ္။ ေရာင္းခ်ျခင္း အခြင့္အလမ္းကို အေကာင္းျမင္ၿပီး စားသံုးသူမ်ားကို တန္ဖိုးထားေလးစားျခင္းႏွင့္ သင္ ခ်မွတ္ ထားေသာ အေရာင္းပန္တိုင္မ်ားသို႔ေရာက္ရွိရန္ ေလွ်ာက္လွမ္းေရးတို႔သည္ သင့္အျပဳအမူႏွင့္ ၀ယ္ယူသူမ်ားရဲ႕ တုံ႕ျပန္မႈတို႔အေပၚ ထင္ဟပ္ေစပါတယ္။ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် သင္သည္ အရႈံးသမားကဲ့သို႔ စဥ္းစာကာ ျပဳမူမည္လား။ ေအာင္ႏုိင္သူကဲ့သို႔ စဥ္းစားကာ ျပဳမူပါမည္လားဆိုသည္ကို ဆံုးျဖတ္ပါ။ ေကာင္းမြန္ေသာ စိတ္ေနသေဘာထား ထားရွိႏုိင္ရန္မွာ ကၽြန္မတို႔သည္ ကၽြန္မတို႔ကို ဆဲြခ်တတ္ေသာ အရႈံးသမားအေတြးမ်ားကို ဖယ္ရွင္းၿပီး ေအာင္ႏုိင္ သူမ်ားရဲ႕ စိတ္သေဘာထားမ်ားကို ထားတတ္ရပါမယ္။ သင့္ ကုန္ပစၥည္းသည္ ကမၻာေပၚတြင္ အရည္အေသြး အေကာင္းဆံုး ပစၥည္းေနရာ မည္မွ်ပင္ရွိေနေစကာမူ သင္က သင့္ ၀ယ္သူေတြအေပၚ အသိအမွတ္ျပဳေပးျခင္း၊ ေလးစားမႈျပဳေပးျခင္း အလ်ဥ္းမရွိလွ်င္ ထုိသူမ်ားက သင့္ကို ယုံၾကည္မည္ မဟုတ္သျဖင့္ သင့္ထံမွ ထိုကုန္ပစၥည္းကို စိုးစဥ္းမွ် ၀ယ္ယူမည္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ကၽြန္မ ကုိယ္ေတြ႕ၾကံဳရျခင္းနဲ႔ သာဓကျပလိုက္ပါတယ္။
          အေရာင္းကၽြမ္းက်င္သူဆိုသည္မွာ ေစ့စပ္ေဆြးေႏြးတတ္သူ၊ အေတြ႕အၾကံဳ ရင့္သန္သူ၊ ေမးခြန္းမ်ားကို လည္း ေျဖဆိုတတ္သူ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ၀ယ္ယူသူထံမွ စိတ္၀င္စားမႈရရွိကာ ၀ယ္ယူသူအားလည္း မွန္ကန္ ေသာ ကုန္ပစၥည္းမ်ား ေရြးခ်ယ္ရန္ ကူညီေပးသည့္အျပင္ ၀ယ္ယူသည့္ ေကာင္တာသို႔ပါ ပို႔ေဆာင္ေပးႏုိင္သူ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ေျပာၾကားရင္းျဖင့္ သင္လည္း မွန္ကန္ ကၽြမ္းက်င္ၿပီး အေရာင္း၀န္ထမ္းတစ္ဦးရဲ႕ အရည္အခ်င္း ေကာင္းမ်ား ရရွိပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေစဖို႔ ရည္ရြယ္လိုက္ရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါေတာ့တယ္။

မေနာျဖဴေလး
၉.၉.၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment